۸ پاسخ

اره عزیزم من‌دیگ ماه اخر اصلا کفش اندازم‌نبود ورم‌شدیدی داشت سعی کن‌اب زیاد بخوری تحرک هم‌اروم‌اروم‌داشته باش

بنظرم به دکترت بگو من فکر میکردم طبیعیه ولی دفع پروتئین داشتم شانس آوردم کیسه آبم پاره شد وگرنه ممکن بود نفهمم اصلا

ببین طبیعی

تصویر

طبیعی گلم من بدترم

برای من ازاینم بیشتره آزمایش دفع پروتئین اینا هم دادم.فشارم همیشه ۱۲ رو ۷ بود الان شده ۱۲/۵ روی ۹ برای من ۳۸ هفته و ۲ روز‌زایمان میکنم

سلام خانم ها من چجوری نوبت اینترنتی بگیرم برای اکو قلب بچه توبیمارستان کمالی مرسی

فشارتو هم مرتب چک کن

عزیزم توی هفته های ما طبیعیه
منتهی نمکتو قطع کن پاهاتو اویزون نکن از جایی و زیاد سرپا نمون

سوال های مرتبط

مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی