من یه ماهه هر چند روز سیرابی میخورم
برای حالت از بین بردن حالت تهوع وبالااوردن خیلی خوبه
مقوی ترین غذا حتما هفته یه بار بخور حال میده
عالیه حتما بخور
عالیه بخور نوش جونت
منم دلم میخواد هر وقت میرم بگیرم خودم درست کنم تموم کردن اینقدر مشتری داره
شکم منظورت سیرابیه؟ سیرابی خیلی خوبه واسه تهوع،
منم خیلی دوس دارم سیرابی بخورم 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.