خانما شکم وپاچه گوسفندی بخورم ایرادی داره

۷ پاسخ

من یه ماهه هر چند روز سیرابی میخورم
برای حالت از بین بردن حالت تهوع وبالااوردن خیلی خوبه

مقوی ترین غذا حتما هفته یه بار بخور حال میده

عالیه حتما بخور

عالیه بخور نوش جونت

منم دلم میخواد هر وقت میرم بگیرم خودم درست کنم تموم کردن اینقدر مشتری داره

شکم منظورت سیرابیه؟ سیرابی خیلی خوبه واسه تهوع،

منم خیلی دوس دارم سیرابی بخورم 😭

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان سلیم پاشا مامان سلیم پاشا هفته بیستم بارداری