نه اصلا خیلی تکراری و بیکلاسه
بنظرم هر اسمی ک ب دلت میشینه ...من حتی ب باباش نگفتم اتنخاب کن اسمو🤣🤣🤣
اسم نازیه
خیلیم خوبه کجاش بیکلاسه اسمه دیگه
الان یادم افتادهمیشه ازبچگی دوستداشتم دختردارشدم نفس بذارمش بچم پسرشد الانم ک دختره اصلابفکرش نبودم نفس بذارم گفتم پسرم ارمین دخترم اینازبزارم نفس خیلی قشنگه
اره خیلی نازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.