خانما اسم نفس خوبه؟

۶ پاسخ

نه اصلا خیلی تکراری و بیکلاسه

بنظرم هر اسمی ک ب دلت میشینه ...من حتی ب باباش نگفتم اتنخاب کن اسمو🤣🤣🤣

اسم نازیه

خیلیم خوبه کجاش بیکلاسه اسمه دیگه

الان یادم افتادهمیشه ازبچگی دوستداشتم دختردارشدم نفس بذارمش بچم پسرشد الانم ک دختره اصلابفکرش نبودم نفس بذارم گفتم پسرم ارمین دخترم اینازبزارم نفس خیلی قشنگه

اره خیلی نازه

سوال های مرتبط

مامان همدم مامان همدم ۸ ماهگی
مامان طهورا مامان طهورا ۲ ماهگی
مامان نارشین مامان نارشین ۱۱ ماهگی
مامان لیان مامان لیان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری