۲۲ پاسخ

عالی ایشالا قدمش مبارک باشه جلو چشمشون بلند بلند بگو فالله خیرالحافظون وهو ارحم الراحمین،بگو خرجشون روباباش میده من دارم شب تا صبح بیدارمی مونم میخوام تر وخُشکشون کنم بعداونوقت شماها ناراحتین وقتیکه میندازین،باحرف بکوبون تو دهنشون والا بخدا.

سلام مامان قشنگ
یه کانال تخصصی روانشناسی برای مادران باردار در اپلیکیشن بله داریم که خوشحال میشم همراهتون باشیم و از اموزش ها استفاده کنید
@madaranehfarda
برای داشتن کودک شاد و سالم نیازمند مامان و بابا آگاه و اموزش دیده س🌸

جاااای من بودی چی ؟؟؟ اتفاقا خیلیم خوبه باهم بزرگ میشن مبارکه قدمش

خدابرات ببخشه خیلیادرحسرت همین لحظه توین شادباش

بهشون بگوهربچه ای یک پاقدم داره همشون پرخیروبرکته مثلامن وقتی خدادخملموداد چندتاماشین خریدیم بهشون بگوناشکری نکنین ک خدایکدفه میگیره ازتون

خب چرا اینقد زود به بقیه گفتی ...فاصله سنی بچه های منم 27 ماهه الان یکیش 9 سالشه یکیش 7 منم باردارم...هم بازی هم شدن

وااای اتفاقا خیلی هم خوبه اینجوری منم از الان میگم بچم ی ساله ی سالو نیم شد اقدام میکنم دوباره ببین ی دفعه مثلا ۵ سال سختی میکشی تموم میشه عوضش با هم بزرگ میشن کلی سرشون گرم میشه

کاش ما هم باردار می‌شدیم خواهر خوش به حالتون قدمش خیر باشه انشالله

کاش منم جای توبودم،ایقدسرکوفت نمیخوردم😭😓

قدمش پرخیر و برکت ..سخته ولی لذت بخشه و بدون از پسش برمیومدی ک خدا بهت داده اولش این حرفا هس قوی باش بعد عادی میشه

مبارکه عزیزم خداخیلی دوست داره،خاهرمنم بچش کوچیکه دومیناخاسته ۶ماهه توراهه

بدخواه داشتی بگوخواهر🤝😂

معلومه من جای توعصبی شدم؟

پس من چی واکسن ۲ماهگی بچم رفتم بهداشت بزنم فرداش فهمیدم یه ماه باردارم باز رفتم برای تشکیل پرونده جدید😂😂

من پسرم آخر هفته یه سالش میشه و الان رفتم تو ماه سوم بارداری😬دیگه شده خداروشکر کن

هرکس گفت محلش نده بگوخودم میخواستم ازالان نذاربهت تیکه بندازن فرداهمینابه بچت میگن ناخواسته ای نمیخواستنت.اخه مگه نونش رواونامیدن؟؟؟به اوناچه بگودوسداشتم خودم عاشق بچم باهمسرم تصمیم گرفتیم بچهامون پشت سرهم باشن باهم بزرگ میشن

قدمش خیرونیکی💛🩷💝

واااااا خیلیم عالی باهم بزرگ میشن به حرف کسی اهمیت نده متاسفانه سوختن که دارن تیکه میندازن تو به فکر اینکه چطور بغلش میکنی باش😍

من پسرم 9ماهش بود پسر دومی باردار شدم ۱۸ماهگی پسرم نی نیم دنیا اومد😁

مبارکه عزیزم حرف مردم و بیخیال شو بچه نعمته خیلی هم عالی

خدا داده دیگ مگ میشع تو کار خدا دخالت کرد اتفاقا باهم بزرگ میشن قشنگ شاید سخت باشه ولی قشنگ اخرش انشاالله سالم سلامت باسه گلم🥰

خیلیم عالی پشت هم بزرگ میشن❤❤😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان خدا خواسته🤍 مامان خدا خواسته🤍 هفته ششم بارداری