پسر من ۱۰ روز هیچی شیر نمیخورد دکتر کیدیزول داده خداروشکر خیلی بهتره
اگ شیر خودت میدی راه برو بالا پایین برو بهش شیر بده منم یک ماه پسرم اینجوری بود خوب شد فقط با همین روش شیر میخورد
بچه منم همینه😭😭😭😭دیگه خسته شدم کم آوردم وزنش خیلی پایینه نمیدونم دیگ چیکار کنم همش این دکتر اون دکتر هیچ فایده نداره
من با قطره چکون یه ساعته بهش شیر میدادم
توی شیب میخوابوندمش
آروغش رو حتما میگرفتم
یه ماهه خوب شد
ولی به قطره چکون عادت کرده
منم دارو دیوونه میشم . از اول با دردهای کولیک شروع شد. الان ۳.۴ روزه رفلاکسش خیلی شدید شده و بالا میاره و همش شیر میاد تو دهنش . شیر نمیخوره و سینمو نمیگیره دیوونه میشمممم
اره واقعا خیلی بده
شیب دار شیرش بده زاویه 45 درجه
وسطای شیر اگه نخورد اروغ داره بگیر
برا پسر منم شدید بود از وقتی کمکیشو شرو کردم بهتر شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.