۷ پاسخ

من خوردم فایده نداشت

من یه دوره خوردم تاثییر زیاد نداره فقط ریزشش رو بیشتر نکرد

هیچ تاثیری نداره من خوردم

چند خریدی گلم ؟ میگن برا پوست و‌ ناخن هم خوبه من میخام برا ناخن بگیرم . قیکتش چنده؟

من میخورم اشتهامو زیاد می‌کنه ناخنامم سفت میشه تاثیر دیگه ای ازش ندیدم

اتفاقا امروز‌دکتر به منم همینو داد برا ریزش

۰

سوال های مرتبط