راجب واکسن۴ ماهگی؟

۳ پاسخ

۴ ماهگی برا پسر من خیلی راحت تر از دو ماهگی بود

دوماهگی برا پسر من راحت تر بود در کل بنظرم ترسناک نیستن واکسنا

توکل به خدا 😁
حفظ خونسردی 💆🏻‍♀️
از دوماهگی برای دختر من بهتر بود 😍
استامینوفن یادت نره 👌🏻

سوال های مرتبط

مامان لعیاوامیرحسن مامان لعیاوامیرحسن ۱۵ ماهگی