۳ پاسخ

منم دیروز برلی دخترم ۴ ماهگی رو زدم دیشب یکم تب داشت شکر خدا الان خوبه ولی تا فردا هر ۶ ساعت بهش استامینوفن میدم
چون دوماهگی شب اول تب نکرد شب دوم تب کرد

منم هفته دیگه باید بزنم استرس دارم
دوماهگی ۶ ساعت تمام وقت جیغ زد از درد

چقدر سخته واکسن🥹من دوتا واکسن قبلی رو یازده صبح میزدم بعدش کلا بیدار بودم توی۲۷ ساعت فقط یک میخوابیدم کمک هم داشتما ولی بازم نگران بودم

سوال های مرتبط

مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی