۹ پاسخ

اصلا دیگه برام مهم نیس

من که وصل نیستم هیچ سعی هم بر وصل شدن نکردم

والا من حاضر نیستم یه قرون اضافه تر بابت کانفینگ و این زهرماریا خرج بکنم

نمیشه بفرستی واسمون؟؟؟

دیگه برام مهم نیس وصل بشم

ای کاش زودتر درست بشه

یکی دو بار با پولی وصل شدم اونم به خاطر چت جی پی تی گرفته بودم گفتم برم ببینم اونجا چه خبره که هیچی نبود
خیلی دیگه پوچ و چرت شدن این بلاگرا و محتوای اونجا

وصل نیستم دوستم ندارم دیگه وصل بشه

من وصل نیستم

سوال های مرتبط