عزیزم از الان استرس نگیر قشنگ استراحت کن،دکتر کمکت میکنه
من شکمی ۲۹ بود ۲۹هفته هم بودم قرص و شیاف و امپول استفاده کردم امپول ریه هم زدم واژینال بعد چند هفته گرفتم ۳۱ بود بچمم ۴۰هفته و ۳روز به دنیا اومد
دکتر من که میگه شکمی بیشتر نشون میده واژینال دقیق تره
برو سنو واژینال بده بهتر من هر چند هفته یبار برای چکاپ طول سرویکسم میرم
معمولا کمتررع
اره امکان همچی هس
واژینال دقیقه با شکمی فرق داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.