پس خیلی تپله نینی
۲۹هفته صدک ۸۴بود
دکترم گف تپله بازم باید آزمایش قندتو تکرار کنی ک قند نداشتم
مجدد گفت برو سونو رشد که رفتم صدک ۸۹ شده بود
آب دور بچه یکم جدیدا زیاد شده سزارینی ام
دیگه نمدونم چن هفته نینی رو دنیا بیارن
آمپول ریه نیاز نیی
من بچم ۳۵ هفته سونو زده صدک ۹۸
من بچه اولم صدک ۹۵داشت سراین یکی ام ۲۰هفته صدک ۸۰داشت
صدک بالا باشه بده مگه؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.