۴ پاسخ

پس خیلی تپله نینی
۲۹هفته صدک ۸۴بود
دکترم گف تپله بازم باید آزمایش قندتو تکرار کنی ک قند نداشتم
مجدد گفت برو سونو رشد که رفتم صدک ۸۹ شده بود
آب دور بچه یکم جدیدا زیاد شده سزارینی ام
دیگه نمدونم چن هفته نینی رو دنیا بیارن
آمپول ریه نیاز نیی

من بچم ۳۵ هفته سونو زده صدک ۹۸

من بچه اولم صدک ۹۵داشت سراین یکی ام ۲۰هفته صدک ۸۰داشت

صدک بالا باشه بده مگه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 روزهای ابتدایی تولد