من از یه دکتری شنیدم بهترین زمانش از ۴۰ روزگیه قبلش چون سیستم ایمنیشون هنوز خوب فعال نشده خوب نیست
بنا به تجربه قبلی
این سری پسرامو دیرتر ختنه میکنم
پسر اولمو ۴۰روزگی ختنه کردم،تاوقتی از پوشک بگیرمش همش چسبندگی پیدا میکرد و اذیت بود
من ختنه بعد از ۴۰ روز
من یک ماهو نیمش بود ختنه کردم به روش حلقه راضیم هستم اسونم بود
من پسرمو 27 روزگیش ختنه کردن به روش حلقه که خونریزی شدید کرد دکتر سریع حلقه رو درآورد بخیه زد
یعنی عالیه بخیه
من پسرم هفت روزش بود بردمش
به روش سنتی یعنی بخیه
خیلی خوب بود
پسرم که چیزی متوجه نشد
یک هفته ای هم کاملا خوب شد و بخیش کنده شد
من احتمالا ۲۰ روز تا ۳۰ روز سعی میکنم ختنه کنم . روش ختنه رو میذارم دکتر تصمیم بگیره
من بچم شش ماهش بود ختنه کردم ک واقعا اشتباه کردم خیلی اذیت شد حلقه گذاشتم بذار 40روزش ک تموم شد ببرش دیرتر نذار بشه
سعی کن تا ۴۰ روزگی ببری چون کمتر اذیت میشه و بچه کمتر دست و پا میزنه
من برا پسرم لیزر انتخاب کردم همون روز اذیت کرد شبش هم قنداق کردم دیگه اذیت نکرد
من میخوام فردا ختنه کنم لیزری ،خیلی استرس دارم
من ۲ ماه بشه بعد حلقه میگن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.