۶ پاسخ

برای من کلا خوب شد . شد ۱

من هر ماه ازمایش میدم اوایل استپ بود رو یه عدد هفتم که داره میره بالا افزایش داشت. دکترم گفت طبیعیه که نوسان داشته باشه

اره عزیزم من تیروئید داشتم
قبل بارداریم تحت نظر بودم کنترلش کردم
بعد بارداریمم همچنان زیر نظر دکترم هستم هرماه ازمایش میدم عددش بالاتر رفته
اوایل قرص ۵۰ میخوردم،بعد ۱۰۰ الان دکتر کرده ۱۵۰😂
پس فرداهم باید برم ازمایش مجدد انشالله اومده باشه پایین🤦🏻‍♀️

نه ماله من فرقی نکرده
مثه قبله
مصرفم روزی ۱ دونه قرص ۱۰۰ بوده

من از وقتی باردار شدم دیگ از اوایل ازمایش ندادم🥲نگران شدم منم‌میرم میدم

منم همینطور بودم روزی دوتا ۱۰۰ میخورم. مشکلی نیست باید هر ماه آزمایش بدیم

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد