۳ پاسخ

مادر کودک نارس باید خیلی صبور باشه و توکل قوی داشته باشه چون مراحل سختی را باید با نوزادش بگذرونه

شیر بخوره دیگه مشکلی نیس😍خداروشکر

نگران نباش دخترت ایشالا دیگه خوبه وقتی میخوان شیرو شروع کنن اوضاعش بهترشده
ولی یکم دیگه صبوری کن چندوقت دیگه اونجابایدبمونه تا یکم وزن بگیره

سوال های مرتبط