مادر کودک نارس باید خیلی صبور باشه و توکل قوی داشته باشه چون مراحل سختی را باید با نوزادش بگذرونه
شیر بخوره دیگه مشکلی نیس😍خداروشکر
نگران نباش دخترت ایشالا دیگه خوبه وقتی میخوان شیرو شروع کنن اوضاعش بهترشده
ولی یکم دیگه صبوری کن چندوقت دیگه اونجابایدبمونه تا یکم وزن بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.