الهی که هضم کرده توکل به خدا . نوزادا همه عطسه می کنن اون واکنش طبیعی ریه هاشونه
خدارو شکر انشاالله همش با خبرهای خوب بیای گهواره
آیییی یاد خودم افتادم من زایمانم طبیعی بود وقتی دنیا اومد نفس نداشت سریع تیم احیا اومد بالاسرم و اتفاق های غم انگیزی افتاد.... اصلا ندیدمش
به محض اینکه بخیه زدنم بردنم تو اتاق دیگه منم فقط گریه میکردم که بچم و میخام ببینم
با چه مکافاتی اجازه دادن برم بخش ان ای سیو سرم به دست وارد اتاق شدم دورم و نگاه کردم صاف رفتم بالا سر هانا،پرستار گفت تو که اصلا ندیدیش از کجا میدونی این بچته گفتم حسم میگه همینه
گفت بیا بغلش کن که همینه😭
اون لحظه که بغلش کردم و گفتم هانای مامان... و اون یه لبخند زد هیچوقت یادم نمیره
اوخی چه حس خوبی این اغوش تو سریع حالشو خوب میکنه نگران نباش عزیزم
خداروشکررر خیلی خوشحال شدم😍😍😍
نوزاد زیاد عطسه میکنه اشکال نداره
عزیزم چه خبر خوبی،آره کم کم با سرنگ باید بدی بعد انشالا یا سینه خودت یا شیشه شیر
وای ننه چقدر خوشحال شدم خداروشکر اما نگران نباش انشاالله هرچی زودتر خودت از سینه شیربدی و میک بزنه دختر منم دنیا اومدنی ۲۳۰۰ بود همه میگفتن این چیه چرا انقدر کوچولو عه اما الان برای خودش قلدری شده با اینکه ۱۶سالشه زورش از ما بیشتره فقط به خودت برس تا شیر داشته باشی حالا که بغلش کردی خدارو سپاسگزار باش وتلاش کن اون به مامان قوی باشیر قوی نیاز داره ایناهم میگذره عزیرم.❤️❤️❤️💋💋
نوش جونش باشه عزیزم انشالله حضم کرده باشه
الهی شکر بخدا خیلی خوشحال شدم برات
آخیش خداروشکر خیلی خوبه این تماس با نوزاد وتو رشد وبهبودیش خیلی تاثیر داره😍
شیر خودتو دادی؟
چرا دخترتون بستریه زود بدنیا اومده؟
خداروشکر گلم انشاالله بسلامتی بغلش بگیری
خداروشکر خدابهت ببخشه پایان شب سیه صبح سپیداست به حول وقوه الهی
آوخی عزیزم تا پیامتو موندم کلی ذوق کردم خدا برات نگهش داره همین بغلی تو کلی امید به زندگی به اون تربچه نقلی مون میده 😍😍😍🤩🤩🤩🤲🤲🤲🤲
ایجان بسلامتی عزیزم مرخص بشه💚
ای جانم ایشالا زودی خوب میشه با هم برمیگردید خونه
اخی خداروشکر دیدی بغلش کردی ایشالا زودی بزرگمیشه
اخی عزیزم ایشالا ب زودی گل دخترت مرخص میشه و با خیال راحت بغل میگیریش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.