۳ پاسخ

نه به بچه کاری نداره
همون بعد از زایمان یکی دو بار دیگه آزمایش میدی که مطمعن بشی دیگه تموم شده
بعضی ها دیابت بارداری میگیرن و بعد از زایمان دیگه دیابت ندارن

نه بچه دیابت نمی گیره..من دیابت دارم..هم اولی داشتم هم واسه این بچم که تو شکممه.بعد زایمان میره..فقط همچنان بعد زایمان کنترل کن..زیاد شیرینی نخور..دیابت میره تا بارداری بعدیت که بیاد یه سلام بده😉

واسه بعضی ها ممکنه بمونه
نه به بچه کاری نداره

سوال های مرتبط

مامان باسلوق مامان باسلوق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وهفتم بارداری