من 8 سال پیش سر دخترم گرفتم .
بعد زایمان موند برام ولی اونقد زیاد نبود .
ولی حددود یک ساله که خیلی رفت بالا و الانم انسولین میزنم
پزشک من گفت جفت از بدن خارج بشه دیابت از بین میره
بعد از زایمان معمولا برطرف میشه اما احتمال ابتلا به دیابت در بادر بیشتر میشه علاوه بر این در بارداری های بعدی هم خیلی احتمالش بالا میره
مراعات نکنی بعدش اره مامانم از موقع داداشم تا الان داره داداشم ۲۵ سالشه دیگه براش موند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.