خوب میشه اما خطر دوباره گرفتنش تو پیری یا عدم رعایت هس
من مامانم ۱۰ سال پیش انسولین میزد تو بارداریش ورزش میکنه مواظبه رژیم انچنانی نداره ولی خب مواظب غذاشه
اما دختر خالمم تو بارداری قند گرف کم بود ب دارو نکشید اما رعایت نکرد بعد زایمان الان بچش س سالشه دوباره قند گرفته
بیشتریا خوب میشن ، ولی خاله من براش موند و ازهمون زمان قند داره که قرص مصرف میکرد الان انسولین میزنه .
البته ارثی از سمت پدربزرگم داشتن ولی تا قبل بارداری دیابت نداشت توی بارداری گرفت. سعی کنید رعایت کنید که خدایی نکرده دچار دیابت بارداری نشین.
وای سوال منم بود
مثثثلللل سگگگک از دیابت میترسم. خیلی بیماری گوهیه خدا برای هیشکی نیاره، مبتلاهاشم شفا بده🥲
منم دیابت دارم،پزشک غددم گفت دیابت از وزنه بالای بارداریه،بعد زایمان گول نخوری به خاطر شیر هرچی دم دستت اومد بخوری
رعایت کنی اره موقع زایمان از بین میره
تا چند ماه باید کنترل کنی ولی بیشتر افراد خوب میشه
نه بعدش خوب میشه خیلی کم پیش میاد ک بمونه برا خیلیا رفته ولی برای عمم بنده خدا موند و تا الان باهاشه و قندش وحشتناک بالاس انسولین میزنه بعد میبینه قندش ۵۰۰ هست دیگه انسولین هم جوابگو نیست
اگ خیلی بالا نباشه خوب میشه
اره همه خوب میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.