۱۶ پاسخ

والا من همون پارکم نمیبرم چی بشه ببرمش بیرون

بزن تو نت کلی ایده بازی هست مناسب سن کوچولوت من گاهی اعصاب خودم خورده شروع میکنم براش نقاشی میکشم رنگ امیزی اعصابمو اروم میکنه

نه ..ماشالله مادر نمونه ای هم هستین

بقیه مگه چکار میکنن نه عزیزم کم نمیزاری

عزیزم ب این خوبی چرا همچین حسی داری

نه بابا

هرروز پارک میبری خیلی خوبه عزیزم کلی سرگرم میشه بچه من نهایت یک یا دوبار بریم بیرون هیلی سختمه
یکمم توخونه با عروسک واین چیزا باهاش بازی کنی عالیه دیگ

من پارک نمیبرمش
خاک بازی هم نداریم
برنامه کودک ببینه شاید
یکم با اسباب بازی میکنه گاهی
ی روزایی دنبال غر و بهونه ب زمین و زمان گیر میده
ی وقتایی میچسبه ب آدم
جمع و جور کردن خونه و مرتب کردن کشو،جارو کشیدن،غذا گذاشتن،خواب بعد ناهار یا عصر جزو روزمرگی هامونه
خرید هم داشته باشم با کالسکه میرم
همین و بس
بنظرم کم نمیذاری
طبق شرایطی که داری حالا مالی،روحی،آب و هوا،جسمی،..بیرون رفتن یا نرفتن رو مهیا میکنی ک طبیعیه

من هر روز نمیبرم پارک
ولی تو هفته یک یا دوبار میبرمش خانه بازی
چهارشنبه ها میریم استخر
تو هفته هم با ماشین میریم بیرون دور می‌زنم کافه میریم مهمونی هم میبرمش

والا من اصلا ننیتونم ببرمشون بیرون تو خونه هم زباد وقت نمیکنم باهاشون بازی کنم طفلکیام خودشون با هم سرگرمن
😭

والا ما برناممون همینه منهای پارک🤣

دیگه عصرانه اینا چیزی نمیخوره

صبح چند بیدار میشه ؟؟شب چند میخوابه؟

عالیه که فقط بین تایم بعدناهار تا شام حتما باهاش بازی کن بازی نقاشی شعر و... شبام بعد شام اگه باباش همکاری میکنه 20 دقیقه براش وقت بزاره بازی کنه اگرم نه که اگه زودمیخوابه ک هیچی اگه دیرمیخوابه یکم دیگه براش وقت بگذار مثل لالایی قصه ای چیزی

خودتو اذیت نکن همینم خوبه بخدا🦢✨

ن والا منم همینم

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾 مامان گندم🌾 ۲ سالگی
مامانا برنامه روزانه‌تون از صبح تا شب چجوریه؟
برای بچه هاتون چقدر وقت میذارید؟
از وقتی پاییز شده خیلی وقت کم میارم
صبح ۸تا۹ دخترم بیدار میشه
جاشو عوض میکنم لباساشو عوض میکنم بعد میاییم صبحونه حاضر میکنم اول مال دخترمو میدم بعد خودم میخورم
بعد تا من ظرف های صبحانه رو بشورم دخترم اسباب بازی هاشو میاره ریخت و پاش میکنه
هر چند دقیقه هم میاد پیش من قاقا میخواد یا اب میخواد
بعد لباسشویی رو میزنم کار میکنه
بعد اشپزخونه رو مرتب میکنم روی میزغذاخوری و کابینت اینا دستمال میکشم
بعد به دخترم میان وعده میدم بعد میرم سراغ نهار پختن واسه دخترم و خودمون
بعد لباسارو پهن میکنم میرم با دخترم اسباب بازی های ریخته شده رو جمع میکنیم
بعد میام نمازمو میخونم نهار دخترم رو میدم ساعت ۲
بعد خودم نهار میخورم
بعد هم میخوابونمش خودمم یا دراز میکشم یا اه کاری داشته باشم انجام میدم
بعد ۵ اینا بیدار میشه میان وعده میدم من نمازمو‌میخونم میتم باهاش نقاشی میکشم یا خاله بازی و لگو و اینااا
بعد هم باهم وسایلارو جمع میکنیم
بعد هم ۸شامش رو میدم ۹-۱۰ هم میخوابونمش
تابستون کلاسای مادرکودک میبردم از پاییز بخاطر سرماخوردگی ویروس انفولانزا اینا ثبت نامش نکردم
تایم غذا و خوابش منظمه
انقدر عذاب وجدان دارم همش فک میکنم واسش کم وقت میذارم🥲