منم لکه داشتم صبح یکم ولی هر چی سرویس رفتم دیگه خبری نبود
شما هم مثل من بودی ؟ یا هر دفعه سرویس میرفتی میومد
سلام عزیزم شما رفتی دکتر علت رو فهمیدی ؟؟
نگران نباش برو دکتر حتما. بهت امپول و شیاف میده
بتات چنده عزیزم؟
شاید لک لانه گزینی باشه
چند وقته لک داری؟
نترس ..برا لانه گزینی هست،باید شیاف پروژسترون بذاری
منم داشتم
استراحت کن استرس نداشته باش
برو دکتر حتما
بری دکتر شیاف میده خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.