لکه بینی ت چهار هفته هست

۳ پاسخ

من داشتم هفته پنج و هفته شش

آره عزیزم طبیعیه منم داشتم برو دکتر بهت شیافت پروژسترون میده خوب میشی

نه برو دکترت

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته نوزدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته نوزدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته نوزدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته نوزدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته نوزدهم بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته نوزدهم بارداری