خانما طبیعی میخاین بزاین یا سزارین ???

تصویر
۳۴ پاسخ

سزارین

اولیم طبیعی بود به امید خدا دومی ام طبیعی

هر کدومش که شد، فقط بچه سالم به دنیا بیاد
موقعش که شد هر چی دکترم صلاح بدونه اوکی ام

اولی سز بودم اینم سز

اولی سزارین این بارم سزارین

سزارین من توخودم نمیبینم طبیعی زایمان کنم

با اختلاف کم ترجیحم سزارینه

مامانا امروز یه کانال تو بله زدم و چکیده کتاب‌های مرتبط با بارداری و فرزندپروی که خوندم رو در قالب پادکست و متن اونجا میذارم.

مامانای دغدغه‌مند و آگاه خوشحال میشم شما اولین اعضای کانالم باشید.🌱✨️

آیدی کانال: elaheghorbanpoor

من سزارین سوم

سزرین🫠

ان‌شاءالله سزارین

سزارین

سزارین

سزارین

سزارین

سزارین

طبیعی مامان اولیم

اولی طبیعی بوودم انشالله هفتمی روهم طبیعی باشم

با توکل ب خدا طبیعی

طبیعی بهتر از سزارین هس همیشه

دست خودم بود طبیعی ولی مجبورم سزارین بشم

من اولی طبیعی بودم
این یکی هم با توکل برخدا طبیعی🥴

طبیعی به امید خداااا

احتمالا طبیعی

خیلی دوست دارم طبیعی زایمان کنم اگر نخوامم باید زایمان کنم طبیعی چون دست خودم نیس😓😂😂

طبیعی

طبیعی اگه خدا بخاد

اخه چرا همه میگن سزارین من یعنی تصمیم اشتباهی گرفتم که میخام برم طبیعی؟؟؟😕😕

ان شالله طبیعی

اولی طبیعی بودم اینو اگه خدا بخواد میرم سزارین

سزارین

طبیعی احتمالا

سزارین
دکتر بهم گفته شکم اول هزینه ی دستم و هزینه ی دکتر بیهوشی ۲۰ تومن

ترجیحا سزارین

من چون قبلیو سزارین آوردم اینم باید سزارین باشه

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان حبه🧸🍼 مامان حبه🧸🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان خداداد🤱 مامان خداداد🤱 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان فندوق کوچولو😘 مامان فندوق کوچولو😘 هفته سی‌ویکم بارداری