۸ پاسخ

منم رد دادم نمیدونم چیکارش کنم چندتا دکتر قطره عوض کردم بی تاثیر فقط پتو جواب داده

قطره اینفاکول بده بهش

من از روز اول شربت كوليكز دادم و أصلا عوض نكردم و واقعا هم عالي بوده سعي كن دارو رو زياد عوض نكني اونجوري نميزاري بدنش خودشو با يكيش تطبيق بده عزيزم

هیچی فقط صبوری و زمان بزرگ تر بشه بهتر میشه قطره کولیک هم اینفاکول و پدیابست خوبه

شربت اهورا نینی

شربت گراپمیسچر

قطره کولیک میدم

من کولیف میدادم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی