۱۳ پاسخ

من قطره اینفاکول،قطره کولیف،شربت کامی کالم و اهورا نی نی ب بچم میدادم تا 2روز پیش ولی آنچنان تاثیری نداشت با اینکه رعایت میکردم غذای نفخ دارنمیخوردم بازم بچه زور میزد و اذیت بود شبی ک واکسن 2ماهگی زد تاصبحش از دل درد نخوابید.ولی باورم نمیشه یکدفعه 2،3روزه دلش خوب شد و آروم گرفت.امروز ک هیچی دارو بهش ندادم.ایشاله شمام واکسن 2ماهگی و بزنید خوب میشه

من هرچی قطره دادم اثر نکرد فقط قطره کولیکز خوب بود

قطره اینفاکول بده از سیسمونی فروش معتبر بخر

آره جوشانده زیره سبز خیلی خوبه من ازش معجزه دیدم خودت بخور بهش شیر بده

هیچی،صبوری کن تا درست بشه همه اینکارا موقت اثر داره باید روده ها بزرگ بشن تا خوب بشه

سلام زیره بخور عالیه دم کن چند قطره هم به نینی بده
دور نافشم ماساژ بده با روغن

عزیزم گریمیچر خارجی اگه نمیدی بده واس دختر من ک معجزه بود البته از یک ماهگی به بعد میشه داد بچت یک ماهش شده؟

اینم برای دلدرد کوچولوت امتحان کن

تصویر

شربت کامی کالم بده موثره من میدم

خودت بعد هر غذایی ک میخوری عرق نعنا بخور دخترتم عکس ی قطره و میفرستم اگ تا حالا از این ندادی امتحان کن

حتما اروق بگیر من پدیابست کولیک میدم و کولیف خوب بودن یا با روغن چرب کن دل و کمرش رو

امان از این دل درد🥲

قطره نمیدی

سوال های مرتبط