چرا تو گهواره خانم ها میگن جارو کشیدن تو حاملگی ظرر داره

۱۰ پاسخ

برای کسایی که حاملگی پرخطر دارن یا جفت پاینه و سرکلاژ کردن هست
وگرنه من دوروز درمیون جاروبرقی میکشم کارای خونمو میکنم

ولله من ای وی اف میکردم دکتر میگفت جارو برقی نکش تو بارداری اول هم رعایت میکردم ولی الان روزی دوبار جارو دستمه

من دوقلو باردارم هر دو داخل یک ساک هستن و یک جفت دارن به خاطر همین دکتر گفته تا آخر بارداری استراحتی یه مدتم لکه لخته داشتم به همین خاطر کلا استراحت مطلقم کرده

من سه تا بچه دارم خونمم هم بزرگه روزی سه بار جارو میکشیدم
چه خطری حالا هم چیزی هم دکترمم نگفته بود

من هر روز جارو میکشم مگه میشه پس چیکار کنیم

خواهر خونه ی منو اشغال برداشته از ظهر میگم پاشم به خونه برسم الانم دارم پامیشم🙁

من جفتم پایین بود کمی دکتر گفت تا آخر نمیتونی جارو بکشی

چون دهانه رحم میاره پایین رحم حساسه بچه سقط میشه فشار میاره

من بعد از انومالی که که جفتم رفت بالا گفت جارو بزن ولی خودتو خسته نکن
البته روم سیاه اینو به شوهرم نگفتم همچنان خودش جارو میزنه🙈😂

اگه حاملگی پر خطری نداشته باشی ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان پرنسس مامان مامان پرنسس هفته سی‌وچهارم بارداری