من یه پرستار کرفتم از تایمی که باید انلاین شم و کار کنم پرستار کنار پسرمه و منم با خیال راحت کارمو انجام میدم دیگه استرس اینکه به خودش آسیب نزنه رو ندارم .
پرستار فقط فراز رو نگه داری میکنه منم به کارم و کارای خونه رسیدگی میکنم نه کامل ها ولی خیلی بهتر از اینه که دست تنها باشم و همش خسته و استرس بکشم
قربونت دوستم
اصلا ناراحت نباش سخت نگیر همه اینا میگذره
مادر بودن همینه
سلام عزیزم کاملا درکت میکنم
منم صبح زود راس ساعت ۶ بیدارم
چون که رَسا بیدار میشه باهاش بازی میکنم شیرش میدم پوشکشو عوض میکنم میشه ۷ حالا باید صبحونه حاضر کنم دستی به آشپزخونه بکشم رسا هم بغلمه
همسرم صبحونه شو میخوره میره
لاریسا دخترم از ۷ صبح بیداره کلاس آنلاین داره صبحونه اونو هم جدا درست میکنم چون لب به لبنیات و تخم مرغ نمیزنه همچنان رسا بغلمه
هم به رسا میرسم هم جَو خونه باید آرام باشه چون که لاریسا درس داره
حالا ۹:۴۵ صبحه پارسا بیدار میشه صبحونه شو میخوره چون که ۱۰ صبح کلاس داره باید حسابی بهش برسم نگه رسا رو بیشتر دوس داری
ناهارمم بار گذاشتم چون که من دو تا نوجوان خونه دارم باید غذا باب میل اونا باشه
بچه ها هوس ماکارونی کردن ولی پدرشون دوس نداره باید چیز دیگه ای واسش درست کنم
پاشم یه دستمال به پذیرایی بکشم
جارومم مونده
رسا از وقتی کمکی میخوره باید برا اونم ناهار درست کنم
ساعت ۱۲ ظهره تازه یادم افتاده صبحونه نخوردم
حیاط خونه مونده باید مرتب کنم
لباس هارو بند رخت آویزون کنم قبلیارو جم کنم
اتو کنم
بچه ها میان وعده کیک میخان پاشم درست کنم
لاریسا پنکک دوست داره
رسا باید بره حموم
باید به درس پارسا برسم
میز ناهارو میچینم
بعد ناهار ظرفا
رسا باید پوشکشو عوض کنم
دوست لاریسا عصر میاد بایدهمه چی مرتب باشه باید میوه و خوردنی اماده کنم
رسا نیاز به توجه داره باید بهش برسم
نزدیکایه غروب باید فکر شام باشم
بعد شام ظرفا مرتب کردن آشپزخونه
حالا باید ب مرد خونه توجه کنم چون از همه بچه تره...
من نباید خسته شم مریض شم
فردا دوباره امروز تکرار میشه
دقیقا.... منم ارهان صب ساعت ۸بیدار میشه صبحونه شو میدم ساعت۱۰باید انلاین باشم تا ۱۲... ساعت ۱شوهرم از سرکار میاد نهار بیارم بخوریم بشورم شده ۳ باز ۴انلاین بشم تا ۷ بعد شام و ظرف و.....
مرور و مرور و مرور 😶
حالا بدترم میشه دختر کجاشه تازه اولشه اینجا
عزیزم خدا قوت
واقعا سخته
خدا قوت
عزیرم کارت چیه فریلنسری؟من قبل بارداری کارشناس صدور ازکی بودم درومدم ازکارم بخاطر پسرم.به سرم زده مجدد کار فریلنسری شروع کنم کار شما جطوره
منم بخدا دهنم سرویس شده با این تفاوت که آراد لب به غذا نمیزنه
حالا خوبه این پروسه مدرسه حضوری نیست وگرنه بدترربوددددد
من 5صبح پامیشم به هلن شیرمیدم میبرمش پیش مادرشوهرم ۶آماده میشم حرکت میکنم برای سرکار رفتنمساعت ۲ونیم میام خونه تا ناهارو گرم کن ناهار هلن و آماده کن تاخودمون ناهار بخوریم ظرفهارو بشورم ساعت میشه ۴/بعدش باید یا باهلن بازی کنم یا بخوابونمش تا شام بزارم تا تاهار فردارو آماده کنم صبحانه هلنو آماده کنم تا شب بخوابونمش وووووووو😢
حالا دیدی تنها نیستی خواهر!!!!
من کشاغل نیستم دهنم سرویس شده خدا ب دادت برسه
عزیزم خداتوشکر کن سالمی به همه کارات میرسی دخترت پیشته همسرت پیشته خیلی ها واسه یه روز عادی حسرت میکشن ،این اواخر واسه من یه مشکلی پیش اومده بود که همون موقع فهمیدم باید قدر روزای عادی رو بدونم بدون دغدغه پامیشم کارامو میکنم ناهار میپزم به دخترم میرسم
خسته نباشی مامان جان🫠🙃🤗
همسرت کمک نمیکنه تو کارا ؟؟
اینجوری ک از پا میفتی فداتشم
من ک جز دخترم خونه کاری ندارم اینقدر سخته دیگ وای ب حال تو
دختر من صبحا خوبه ظهر ب بعد ن میخابه ن میزاره من بخابم😢
دقیقا منم اینجوریم .پرستار گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.