۶ پاسخ

فاموتيدين خيلي خوبه

به دختر من فقط فاموتیدین جواب داد ۱ سی سی صبح ۱ سی سی آخر شب

ساشه ی گویکید
از وقتی دخترم داروش عوض شد گویکید میخوره رفلاکسش خیلیییی خیلی بهتر شد خیلی کمتر بالا میاره

ب نظرم فاموتدین بده صبحا بخوره قبل اولین وعده شیر بعدش دومپریدون بده بعد از آخرین وعده شیردهی

شبا چون چربی شیر مادر کم میشه بچه بیشتر مک میزنه
سعی کن تایم شیر دادنت رو کمتر کنی که رفلاکسش بیشتر نشه شبا

کیدیزول خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🩵 مامان شاهان👼🩵 ۱۰ ماهگی