۳ پاسخ

به نظرم برو دکتر زنان خودش میدونه چی بده من رفتم مکمل ویتامین داده یکم بهتر شدم باز گاهی میگره ولی ن مثل اولش

منم مثه شمام خیلی سردرد دارم و احساس ضعف و بی‌حالی دارم

الکی قرص نخور خطر داره فقط با مشورت پزشک قرص بخور اینا طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🥺 مامان تو دلی 🥺 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی
مامان نینی👧🏻🩷 مامان نینی👧🏻🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری