خانما 33وزن بچه 2200باشه ۳۷ چند میشه ؟

۶ پاسخ

اگه تغذیه درست باشه هر هفته ۲۰۰ گرفتم اضافه میشه

من ۳۱هفته ۲۲۰۰بود ۳۷هفته ۳۶۰۰ ۳۹هفته زایمان کردم ۳۸۰۰

از ترس شبا خواب نمیرم چکار کنم

طبق این باید باشه

تصویر

نزدیک ۳ کیلو میشه

من ۳۲ هفته ۱۸۳۱ بود
۳۷ که سونو دادم ۳۱۲۱

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی
مامان نیکان و رایان مامان نیکان و رایان ۴ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ ماهگی