پنتاپرازول ۲۰ ناشتا میخورم دکترم داده اون خیلی خوبه
عرق نعنا بخور
شربت لاکسی ژل بگیر بخور اب رو اتیشه
فاموتیدین میخورم
قرص میخورم
هیچی تحمل میکنم
میگن مال موی بچس من که ندارم سوزش سر دل
شربت آلومینیوم ام جی نازنین 😆
آب رو آتیش
خدا نگهداره اون دوست عزیزی رو که به من پیشنهاد داد
شربت معده آلومینیوم ام جی
یه لیوان اب سیب بخور اب رو اتیش
تحمل خواهر😭😭
وااای نگو داغون ترینم جرات نمیکنم چیزی بخورم زیاد انگار آتیش روشن کردن تو معدم😢
شربت الومینیوم جی بخور
وایییی نگووو دارم جون میدم🤕
نولپازا
با فاموتیدین ۴۰ کنترلش میکنم. پدرم درومده خودمم سرما خوردم و گلودرد دارم ریفلاکس هم دارم هی بدترش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.