خانما روبیکا شما هم رفتتت؟؟؟؟
#شیرمادر
#پوشک

۹ پاسخ

وای اره برا منم نمیاد حس میکنم جنگ شده

آره نمیارع

یدونه برنامه چرتتتتت ساختن روزی هزار بار می‌ره میاد!!!

روبیکا ندارم ولی نت خیلی ضعیف شده این یکی دو روزه هم بدتر

من فک کردم جنگ شد چون یک کشتی انگار زدن سمت یمن و ترامپ هم ک گفت تا ساعتهای دیگ حمله میکنیم

آره آره

اره البته اخرشبا اینجورمیشه

اره برا منم نمیاره

اره نمیاد بالا

سوال های مرتبط