بزن گوگل کامل و برات توضیح میده
واسه شهدش شکر یانبات رو بااب و گلاب و هل بزار بپزه بعد آردو با روغن سرخ کن به رنگ دلخاهت رسید شهدو بریز روش
ما بدون زعفرون درست میکنیم خیلی ام مقویه
اول آرد همراه گردو و کنجد بادوم هر چی که داری رو تفت میدی بدون روغن رنگش قهوه ای بشه بعد کره محلی یا روغن محلی زیاد رو میریزی هم میزنی و بعد آب میریزی و خوب هم میزنی و میزاری جوش بیاد تا به قوام برسه
در آخر من نمک میریزم تو دوس داری شیره بریز یا نبات
بدون زعفرونم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.