۵ پاسخ

بزن گوگل کامل و برات توضیح میده

واسه شهدش شکر یانبات رو بااب و گلاب و هل بزار بپزه بعد آردو با روغن سرخ کن به رنگ دلخاهت رسید شهدو بریز روش

ما بدون زعفرون درست میکنیم خیلی ام مقویه


اول آرد همراه گردو و کنجد بادوم هر چی که داری رو تفت میدی بدون روغن رنگش قهوه ای بشه بعد کره محلی یا روغن محلی زیاد رو میریزی هم میزنی و بعد آب میریزی و خوب هم میزنی و میزاری جوش بیاد تا به قوام برسه

در آخر من نمک میریزم تو دوس داری شیره بریز یا نبات

بدون زعفرونم میشه

سوال های مرتبط

مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری