مهربونا کسی سردر میاره از ازمایش قندم نرماله یانه

تصویر
۸ پاسخ

اره عزیزم خوبه

خوبه همه چی.

تیروئیدت رو ۴ برا زن حامله بین ۱ یا ۲ نرمال باید پیش دکتر بری قرص براتون بنویسه

تیروئیدت رو چک کن ۴/۵فکر میکنم در هفته تو یکم کم کاره

قندت خوبه،
تار بود این قسمت، اگه اشتباه نکنم، ویتامین دی یخورده پایینه

اگر اشتباه نکنم طبق آزمایش خودم
قند نداری اوکیه

خوبه عزیزم

خوبه بنظرم

سوال های مرتبط

مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی و تو دلی مامان علی و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الهی😍 مامان معجزه الهی😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نخود🫠🫛 مامان نخود🫠🫛 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان Tala
🐣👧




Tehran مامان Tala 🐣👧 Tehran هفته بیست‌وهشتم بارداری