۳ پاسخ

هر دو ساعت ٣٠ سيسي

روزای اول
۳۰سی سی
بایک پیمونه
اروم حل میکنی ک کف نکنه هوا بره تو شیشه

معدش خیلی کوچیکه، یه پیمانه شیرخشک تو 30 درجه آب ولرم. دقت کن تو آب خیلی داغ نریزی بی خاصیت میشه

سوال های مرتبط