اره من چون تپش قلب دارم بالا بیارم قلبم تیر میکشه
وای این بارداری چیه ک مادر اینقدر زیاد عذاب میکشه قلبم قشنگع اومد تو دهنم 😔دوتا پسر داشتم اصلا اذیت نشدم سر بارداری دوتاشون اما این وروجک سومی معلوم نیست چیه دل رودم دراورده
من بالا میاوردم به رگ های پشت سرم بشدت فشار میومد
نه ولی به معده اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.