خانما کسی بوده بالا بیاره به قلبش فشار بیاد

۴ پاسخ

اره من چون تپش قلب دارم بالا بیارم قلبم تیر میکشه

وای این بارداری چیه ک مادر اینقدر زیاد عذاب میکشه قلبم قشنگع اومد تو دهنم 😔دوتا پسر داشتم اصلا اذیت نشدم سر بارداری دوتاشون اما این وروجک سومی معلوم نیست چیه دل رودم دراورده

من بالا میاوردم به رگ های پشت سرم بشدت فشار میومد

نه ولی به معده اره

سوال های مرتبط

مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 مامان دوتا دختر اسمونی🙂🖤 قصد بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری