۱۷ پاسخ

من که بیدار نمیکنم چرخه خوابشون بهم میریزه رشدشونم کند میشه من فقط ۱ ماه اول بیدار میکردم

نه دیگه خوابش خراب نکن تنظیم شده

نه اصلا بیدار نمیکنم خودش هر دو ساعت پا میشه شیر میخواد
آرزومه سه چهار ساعت یکسره بخوابه

واسه من ک دیگه خودش هر وقت گشنش بشه بیدار میشه راحت شدم

نه چرا بیدار کنی دیگه بزرگ شده بخواد خودش بیدار میشه

نه لازم نیس بزار بخوابه خودش گشنه بشه بیدارمیشه
پسرمنم ۱۲ونیم،۱میخوابه تا۶,7صبح

نه خودش گشنش بشه بیدار میشه

والا من بعضی وقتا یک میخابه تا ۵ بیدارش نمیکنم

من بیدار نمیکنم ، خوابش بهم میریزه هروقت گشنش بشه بیدار میشه

نه اصلا بیدار نکنیااا

چخوب.نه منم ۲میخابه تا۵و۶ بیدارش نمیکنم خودش بیدار میشه گرسنه بشه

البته بیدار هم‌نمیکردم‌تو‌خواب بهش میدادم.

بیدارنمیکنم ولی اونهمه هم نمیخابه دیگ اخرش 4ساعت اینامیخابه

من اگ تا ۶-۷بیدار نشه بیدارش میکنم
اکثرا ۱۲شیرمیدم میخوابه تا ۴خودش بیدار میشه بعدش هردوساعت بیداره دیگه

من بیدار میکردم‌وقتی همسن دختر شما بود
ولی الان دیگه نمیدم بهش هر موقعه بیدار شد میدم.

نه بیدار کردن لازم نیست خودش بیدار میشه ولی در کل دکترا میگن بیشتر از پنج یا شش ساعت بیشتر نشه و شیرش بدین

سوال منم هست☺️

سوال های مرتبط