۲ پاسخ

پسر من کلا خیلی بد غذاس هرچی هم ابتکار به خرج میدم فایده نداره. اگه فهمیدی بمنم بگو

دختر من مغزیجات نمیخوره،. همشو آسیاب میکنم یه بار تو پنکیک میزنم، یه بار باهاش توپک خرما درست میکنم، یه بار هم باهاش کاپ کیک درست میکنم به عنوان میان وعده

سوال های مرتبط