چرا از ده روز به بعد قطره بخوره؟
من دخترم سه روز داشت ، یک شبانه روز نخوابید ، همینجور به خودش میپیچید، دکتر بهش قطره کولیکید داد ، خیلی خوب بود ، از همون سه روزگی براش استفاده کردم
دختر منم اینجوری بود. بیست روزگی. بردم ددیکه. چون خواب نداشت. همش هم باید راه میرفتیم و بغل بود. دکتر قطره دایمتیکون داد. شکر خدا کمتر به ماه دادم خودم هم رعایت کردم. خوب شد
از الان که دل درد نمیگیره عزیزم ولی رعایت غذایی کن شما
هیچی بهتر از تو ماشین نشستن نیس بشین تو ماشین خابید بعد برو خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.