۹ پاسخ

من ب پارسا ۲سال کامل شیر خودمو دادم
ب آریا هم می‌خوام همین کارو کنم

نه کم نمیشه من دو سال به دختر وپسرم دادم انشالله که به این هم بدم

ن با توجه ب نیاز بچه تولید میشه دیگه چرا کم بشه
ولی اگه وسطا کمکی بدی سینه میفهمه بچه از جای دیگه تغذیه شده کم تولید میشه

من به دخترم و پسرم دوسال تمام شیر دادم
ولی متاسفانه نتونستم به پسر دومم شیر بدم
اشتباه کردم پستونک دادمش

سوال منم بود اتفاقا

عزیزم شش ماه به بعد کمکی میخورن

ن خیالتون راحت وقتی بزرگ تر میشن بامک زدن بیشتر و قوی تر هم شیر بیشتر میشه وهم غلیظ تر. که سیر میکنه

من بچه ی اولم دوسال شیر خودمو خورد نه کم نمیشه چون بعد شش ماه دیگه غذا میخوره

سوال منم هست من فقط شیر خودمو به دخترم میدم همش استرس اینو دارم نکنه کم بشه سیر نشه وزن نگیره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خداوند مامان هدیه خداوند ۱۷ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی