مامانا به بچه هاتون از کی اب میدیدن؟

۷ پاسخ

دکتر گفت اندازه یه قاشق چایخوری اشکال ندارع ولی من هروقت دادم استفراغش بیشتر میشد دیگه ندادم

من یه قاشق چای خوری میدم ..هر چند روز یبار

از شش ماهگی

من تازه چند روزه میدم بهش

از شش ماهگی ب بعد

دکتر گفت از ۳ ماهگی آب جوشیده ولرم مجازه

وقتی شیر میخوره مگ آبم میخواد

سوال های مرتبط

مامان نفس و فندق🥜 مامان نفس و فندق🥜 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کایان جان مامان کایان جان ۸ ماهگی