عزیزم پیش کی سزارین شدی چقدر شد؟؟
الان من ی چیزی میگم شاید همه بیان دیس لایک بزنن یا دعوا کنن ولی من مامانم وقتی داداشم به دنیا اومده بود هر وقت دل درد میگرفت بهش بادیون میداد خوب میشد کلا قدیمی ها میگن خیلی خوبه
عه مبارکت باشه نی نی به دنیا اومد 😍😍😍من ندیدم تاپیکتو
سردیجات میخوری؟ تغذیه تو رعایت کن بچرم گرم بگیر بخصوص قسمت شکمش وپهلوش
حتما بعداز شیردهی آروغشو بگیر
ماساژ های دورانی با روغن زیتون
وقتی هم میشوریش یه چند دقیقه از ناحیه شکم به پایینشو بگیر زیر آب ولرم اینقده دردشونو کمتر میکنه آب ولرم
دور پتو خودش بپیچ دست پاهاشو گرم میشه دلش آروم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.