سلام امروز واکنس ۶ ماهگی دخترمه استرس دارممممم

تصویر
۶ پاسخ

خیلی واکسنه راحتیه

۶ ماهگی اینقدر خووووبه ک نگو اصلا اذیت نمیکنه خودتم کلا خوشحالی چون تا شیش ماه دیگه واکسن نداره😂

سلام گلم خوبی من ی مامان شاغلم و تازه کانال زدم روبیکا خوشحال میشم عضو جدید کانال من بشی کانال لباس بچه

چ جالب شما اختلافشون میش مثل بچه های من

خیلی راحت تراز ۴ماهگیه پسر منم ۱۱روز پیش زد

واکسن ۶ ماهگی دخترت و خودت ۱۰ هفته بارداری؟
خدا بهت توان بده عزیزم
واکسن ۶ ماهگی اذیت کننده نیست نگران نباش

سوال های مرتبط