خیلی واکسنه راحتیه
۶ ماهگی اینقدر خووووبه ک نگو اصلا اذیت نمیکنه خودتم کلا خوشحالی چون تا شیش ماه دیگه واکسن نداره😂
سلام گلم خوبی من ی مامان شاغلم و تازه کانال زدم روبیکا خوشحال میشم عضو جدید کانال من بشی کانال لباس بچه
چ جالب شما اختلافشون میش مثل بچه های من
خیلی راحت تراز ۴ماهگیه پسر منم ۱۱روز پیش زد
واکسن ۶ ماهگی دخترت و خودت ۱۰ هفته بارداری؟
خدا بهت توان بده عزیزم
واکسن ۶ ماهگی اذیت کننده نیست نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.