۱۳ پاسخ

منم ۴ روز تاخیرم بیبیچکم منفی شده سینه درد ندارم اصلا

چ علاعمی داشتی از روز اول تاخیر یعنی علاعم سینه درد میگما

نگران نباش عزیزم
دو روز دیگه مطمئن باش خیلی بالا میره

واسه منم همین بود رفتم دکتر گفت ساک بارداری تشکیل شده ولی واسه ضربان قلب زوده

باید بتات رو تکرار کنی درسته؟

مبارکه گلی، سیکلت چند روزه بوده؟چه روزایی از سیکل اقدام داشتی؟ترشح کشدار خونی نداشتی؟

شما قبلش آزمایش ندادین بار اولتونه؟

نگران نباش مهم نیست الان چنده مهم اینکه ۴۸ ساعت بعد دو برابر شده باشه انشالله خیره

مبارکه گلی 💚

مبارک باشه عزیزم

بتا منم ۲۹/۳بود امروز😔

مبارکه عزیزم

مبارکه😍

سوال های مرتبط

مامان 🩷+💙 مامان 🩷+💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری