زود رفتی گلم
معمولا میگن یک هفته تا خیر میشی هفته پنجم پس زوده مخصوصا شکمی
آره عدد بتا خوبه خیلی زود رفتی گلم
بله زود رفتي سونو بنت بايد ١٥٠٠ب بالا باشه ساك ديده بشع
اره خیلی زود رفتی
من حتی ۶هفته و ۶ روزم که رفتم گفت ساک هست ولی قلب نداره خود جنینم خیلی ضعیفه نمیمونه امید نداشته باش ۷هفته و ۲روز خونریزی شدید داشتم رفتم سونو گفتم سقط شده اونجا گفتن قلبش تشکیل شده
توام به نظرم تا ۷ـ۸ هفته صبر کن با خیال راحت برو
اره دیگه کمه هفته ی ۷ و ۸ باید بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.