منم ۳۸ هفته و ۴ روزم😍
من ۴۰ هفته رد کردم
من 38 هفته و 4 روز سزارین کردم
تو دوست خوب منی.منم ۳۸ هفته و ۴ روزم.منم عین خودت نشستم منتظرم ولی خانم ناز دارن نمیخواد فعلا تشریف بیاره.خیلی ناامید کنندست هر روز صبح پامیشی اما بازم خبری نیست.من بارداری اولم پسرم ۴۱ هفته دنیا اومد اومد با تحریک و آخرم ترکوندن کیسه اب.اون موقع هم بدون درد بودم و انگار نه انگار ۴۱ هفته هم تمومه.میترسم این وروجک هم عین اون صبور باشه و بخواد خیلی تپلی بشه.
گرسنگی که علائم زایمان نیست🫠😂 تا خودش نخواد نمیاد بچهای الان خیلی سرتق شدن
باید ببینی نی نی جان کی قدم رنجه میفرماین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.