۷ پاسخ

یماه اول اینطوریه بعدش دیگه نمیزاره بخوابی😂

بیدارش کن حتما قندش نیوفته تو خواب
شیر مادر هضمش نهایت یک ساعت و نیم زمان میبره

هر دو ساعت باید بیدار کنی شیر بدی

خودتم باهاش بخواب بزرگتر که بشه می‌شینی التماسش می‌کنی که بخوابه اونم زبون درمیاره می‌خنده نمی‌خوابه

عزیزم اولشه دختر منم به زور بیدار می شد، هرچی میری جلوتر تایم بیداریش بیشتر میشه، فعلا از خوابش استفاده کن بخواب، قشنگ تغییراتو می بینی یکی دو هفته دیگه

خب باید بخابه گلم
الان اگ نخابه باید نگران بمونی

شیرت مقویه

سوال های مرتبط