۳ پاسخ

روی قوطی شون نوشته از اخر شش ماهگی

از ۶. سرلاک نستله از داروخانه

از ۶ ماهگی
مارک هیپ خوبه ولی یه مقدار گرونه
معمولا اکثرا مارک‌ نستله میدن مامانا

سوال های مرتبط

مامان زهرا‌ مامان زهرا‌ ۱۷ ماهگی
مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ سالگی