۱۱ پاسخ

بهتر یک راست سزارین راحت میشی منک اینقدر از طبیعی میترسم و ریسکش برا بچه

برا منم دعا کن بچهام وزن بگیرن ثابت نیم کیلو موندن🥲

خوبه که بچت تپل مپل

نه بابا منم ۲۷ هفته وزنش ۱۲۴۰ بود
دکترم گفت نرمال

ما اخر نفهمیدیم وزن بالا برای بچه خوبه یا ن
بابا خواهرزاده من ب دنیا امد ۵کیلو بود

عالیه بابا
برای من باز خیلی کمه ۲۷ هفته ۸۶۰ بود

تهش سزارین میشی البته سونو رو پیش دکترت ببراون بایدبررسی کنه

فک نکنم بابا استرس به خودت راه نده از خودات باشه بچه تپلی میشه😅

شاید تپله😁

نه بابا
من ۲۷ هفته ۱۲۸۹بود گفت نرماله

قند نداری عزیزم ؟؟ آخه میگن کسایی که قند دارن وزن بچه میره بالا

سوال های مرتبط