۱۲ پاسخ

دختر منم آ د بهداشت که طعم موزه رو خوب میخوره

من اد موری گرفتم آنقدر دوست داره با لذت میخوره

کم‌کم بده

دختر منم همه ای قطره هارو میده بیرون منم تو سر شیشه شیر میدم مک میزنه مجبوری قورت میده😁رفیق بی کلک مادر

موقع خوردن باهاش حرف بزن یام یام کن و بگو خوشمزس ذوق میکنه میخوره من که ازین روش جواب گرفتم حتی دارو کولیک هم که بدمزس اینجوری میخوره😁

تو چندنوبت بهش بده

پسر من آ د بهداشت رو که طعم موز میده رو خیلی دوسداره

پدیا بست آ د بده خوشمزه تره طعم هلو
دختر من که عاشقشه

باطعم هلو بچه من دوست داره

پدیابست AD بدین

خوب مارک دیگ بگیر

وای دختر منم خوشش نیمد، خدایی ام بد مزه اس ، آخه طعم زردآلو 😑کی خوشش میاد

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی ۱۱ ماهگی