شکم من برای هفتم خوبه یا بزرگتره؟

تصویر
۱۶ پاسخ

و منی که اصلا شکم ندارم 🤣

گلم احتمالا نی نی دختره

چرا من اصلا شکم ندارم درنیومده هنوز چرا

اشکال نداره عزیزم اصلا شاید تا چند هفته دیگه شکمت همین باشه و تغییر نکنه خوبه اندازش😍

و منی ک تا ب این سن بارداری شکم ندارم 🤣

عزیزم بیشترش نفخه
من الان ۶ ماهه م از شما کوچیک تره

خوبه ماشالا

چ مامان نازی🥰نسبت ب هفتت بنظرم بزرگه ولی بدن تا بدن متفاوته

چه لباس ناز نازی ای😁
اناتومی بدن ها باهم فرق میکنه اگه بچه وزنش خوب باشه شکمت خیلی هم خوبه

منم صافم

ماشالله خدا حفظش کنه نی نی رو
در ضمن چ لباس خوشگلی🤩

من اصلا شکم ندارم

عالیه ، از من‌ گنده ترم‌ شده

ماشالا من اصلا شکم ندارم با اینک دوقلو هم هستم😂

بدن هرکی متفاوته عزیزم ❤️
برای من کوچیک تر از برای شماست 🥲😂

ماشاالله 😅
چرا من شکمم صاف صافه
احتمالا پهلو ندارید بچه همش تو شکمه

سوال های مرتبط

مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی
مامان پسری🩵🤍 مامان پسری🩵🤍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان سوفی و سام مامان سوفی و سام هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان بابا مامان جوجه مامان بابا هفته سی‌ویکم بارداری